Gevelinspectie NH Hotel
<< Brussel oktober 2021 >> NH Hotel Group, een internationale hotelketen van ruim 400 hotels, met enkelen in Brussel, contacteerde BriskSky-ACEG. Hun vraag? Een grondige gevelinspectie van hun specifieke vestiging NH Collection Brussel Centre tezamen met een objectieve en nauwkeurige rapportering van die bevindingen.
De drone-inspectie was niet vanzelfsprekend door de complexe omgeving waar het hotel zich bevindt. Zo belemmeren hoge gebouwen Gps-signalen, en krioelt het in centrum Brussel van nieuwsgierige mensen die niet betrokken zijn bij de inspectie.
De inspectie door BriskSky-ACEG werd nauwkeurig voorbereid en vervolgens ter plaatse professioneel en op een veilige manier uitgevoerd. Zo kon de aanvankelijk complexe drone-inspectie correct verlopen. Naast de algemene visuele inspectie werd ook een thermografische beeldanalyse voorzien om niet visueel zichtbare gebreken vast te stellen. Achteraf werd aan NH Hotel Group een uiterst gedetailleerd inspectierapport geleverd. Daarin werden zowel de vastgestelde afwijkingen van de gevel gerapporteerd alsook de vermoedelijke oorzaken en aandachtspunten aangegeven. Dit stelde de klant in staat om de gebreken pragmatisch aan te pakken en nauwkeurigere reparaties aan het gebouw uit te laten voeren.
"Wij waren positief verwonderd over de inhoud en de kwaliteit van het inspectierapport van BriskSky-ACEG. Het maakte ons bewust van de reële toestand van de conditie van het gebouw waarover wij een heel ander beeld hadden.
Eric Huybrechts, Maintenance & Engineering Manager NH Hotel Group.
Contact
Heeft u nog vragen of wilt u vrijblijvend meer info over één van onze services?
U kan ons steeds bereiken via services@brisksky-aceg.be of +32 471 51 23 18.